Quimi Portet (Al Cotxe, TV3): «M’encanta fer concerts. Però la música no és la meva vida, és el meu ofici.» // «Me encanta dar conciertos. Pero la música no es mi vida, es mi oficio.»

El cantautor Quimi Portet està en plena gira de presentació del seu últim disc, «Festa Major d’Hivern», el desè en solitari. Puja al cotxe a Vic i l’Eloi el porta a fer el vermut a Sant Julià de Vilatorta.

A Quimi Portet li agrada observar la gent per, després, plasmar el que veu en les seves lletres, plenes d’una ironia fina que també utilitza quan parla. Es pren la vida d’una manera molt positiva i valora el que fa en cada moment, per la qual cosa no enyora el gran èxit que va tenir amb el grup El Último de la Fila. Tot i així, li agrada recordar els 16 anys i 22 discos que va compartir amb Manolo García, amb qui diu que s’ho van passar molt bé i que continuen sent molt amics.

En Castellano:

El cantautor Quimi Portet está en plena gira de presentación de su último disco, «Fiesta Mayor de Invierno», el décimo en solitario. Sube al coche en Vic y Eloi le lleva a hacer el vermut en Sant Julià de Vilatorta.

A Quimi Portet le gusta observar a la gente para después plasmar lo que ve en sus letras, llenas de una ironía fina que también utiliza cuando habla. Se toma la vida de una manera muy positiva y valora lo que hace en cada momento, por lo que no añora el gran éxito que tuvo con el grupo El Último de la Fila. Aún así, le gusta recordar los 16 años y 22 discos que compartió con Manolo García, con quien dice que lo pasaron muy bien y que siguen siendo muy amigos.

Fuente: TV3, Al cotxe – Enlace