QP: Quimi Portet porta el seu ‘Oh my love’ a l’Espai Escènic Ca n’Humet

Quimi Portet presentarà el seu reeixit treball Oh my love a l’Espai Escènic Ca n’Humet el dissabte 9 de març. Serà l’espectacle d’inici de la programació del segon trimestre de la temporada a la sala municipal, que destaca per la coincidència de propostes destacades que tenen o han tingut una molt bona acollida de crítica i públic. Quimi Portet arriba al Masnou en el marc d’una gira que l’ha portat per sales i espais de tot Catalunya, i durant la qual ha confirmat que continua sent una de les figures més destacades del panorama musical català, amb la seva proposta independent i sempre arriscada.

El concert serà a l’Espai Escènic Ca n’Humet el dissabte 9 de març, a les 22.30 h. El preu de l’entrada és de 15 euros i es pot adquirir de manera anticipada al portal comercial www.quedat.cat o bé dues hores abans del concert a la taquilla de l’Espai Escènic Ca n’Humet. L’Ajuntament del Masnou, a través d’aquest web, ha organitzat un sorteig per aconseguir dues entrades dobles per assistir al concert. Per participar-hi, només cal contestar l’enquesta proposada i després deixar les dades personals per participar en el concurs. Només s’hi pot participar fins al divendres 8 de març a les 12 h.

Fuente: Ajuntament del Masnou – ENLACE. para leer el artículo en castellano.

Quimi Portet lleva su ‘Oh my love’ en el Espacio Escénico Ca n’Humet.

Quimi Portet presentará su exitoso trabajo Oh my love en el Espacio Escénico Ca n’Humet el sábado 9 de marzo. Será el espectáculo de inicio de la programación del segundo trimestre de la temporada en la sala municipal, que destaca por la coincidencia de propuestas destacadas que tienen o han tenido una muy buena acogida de crítica y público. Quimi Portet llega al Masnou en el marco de una gira que le ha llevado por salas y espacios de toda Cataluña, y durante la cual confirmó que sigue siendo una de las figuras más destacadas del panorama musical catalán, con su propuesta independiente y siempre arriesgada.

El concierto será en el Espacio Escénico Ca n’Humet el sábado 9 de marzo, a las 22.30 h. El precio de la entrada es de 15 euros y se puede adquirir de forma anticipada en el portal comercial www.quedat.cat o dos horas antes del concierto en la taquilla del Espacio Escénico Ca n’Humet. El Ayuntamiento del Masnou, a través de esta web, ha organizado un sorteo para conseguir dos entradas dobles para asistir al concierto. Para participar, sólo hay que contestar la encuesta propuesta y luego dejar los datos personales para participar en el concurso. Sólo se puede participar hasta el viernes 8 de marzo a las 12 h.