MG: Video-Cronica del Concierto del Palau de la Musica 1-10-2012

Manolo García va fer el mes de maig dos concerts de la gira al Teatre Coliseum, però un tercer al Palau de la Música, programat per al dia 25, va ser anul·lat per indisposició del cantant. Les entrades valien per al concert d’anit, també al Palau. No és el darrer a Barcelona, perquè Manolo García té encara dues cites més aquest mes d’octubre al Coliseum. Totes, amb les entrades exhaurides.

Quan la gira per teatres s’acabi, el desembre a Madrid, Manolo García haurà fet més de 50 recitals. Una gira accidentada, amb operació d’apendicitis i algun atac de lumbàlgia pel mig… res que espanti el del Poblenou.

para ver el texto completo (y en castellano).

MANOLO GARCÍA, cantant
«Potser sí que arriba un moment en què has de agafar-t’ho amb una mica més de calma. Però bé, jo, vull dir, en la mesura que pugui cantar i pugui fer concerts, ja està bé, si no en pots fer 80, doncs en fas 40, però faré els 40.»

El retrobament amb el públic de la ciutat, Manolo García el va dedicar a un company d’aventures de llarg recorregut.

I seguidament va atacar un tema de l’època daurada amb Portet, ‘Los ángeles no tienen hélices’.

Cantés material antic o nou, compost amb Portet o sense, cada nova cançó que va encetar va arrencar una ovació multitudinària. La gira de ‘Días intactos’ s’ha desenvolupat en recintes petits, una mesura que l’ha obligat a fer canvis en l’escenografia, com ahir al Palau. També li ha permés actuar en ciutats menors on, amb la crisi, diu que hauria estat difícil omplir pavellons. Però hi havia altres raons.

MANOLO GARCÍA, cantant
«M’agrada més fer sis nits aquí a Barcelona que un Palau St. Jordi. Al final la suma de persones és la mateixa: són 18 o 20.000, al voltant de 20.000 persones. Però no és el mateix anar porta per porta, a donar la mà a cadascun d’ells…Hola, bon dia, què tal ? No és el mateix que: eoooh!.»

El temari del recent ‘Días intactos’ va fer aparició a la cinquena cançó. La següent va ser la desena, ‘Todos amamos desesperadamente’.

Victor Giralt Jonama. Barcelona, 2.10.2012

Fuente: B Televisio – Jose Campillo

Castellano
Manolo García hizo en mayo dos conciertos de la gira en el Teatro Coliseum, pero un tercero en el Palau de la Música, programado para el día 25, fue anulado por indisposición del cantante. Las entradas valían para el concierto de anoche, también en el Palau. No es el último en Barcelona, ​​porque Manolo García tiene aún dos citas más este mes de octubre en el Coliseum. Todas, con las entradas agotadas.

Cuando la gira por teatros acabe, en diciembre en Madrid, Manolo García habrá hecho más de 50 recitales. Una gira accidentada, con operación de apendicitis y algún ataque de lumbalgia por medio … nada que asuste el del Poblenou.

MANOLO GARCÍA, cantante
«Quizás sí que llega un momento en que tienes que coger te con un poco más de calma. Pero bueno, yo, quiero decir, en la medida que pueda cantar y pueda hacer conciertos, ya está bien, si no puedes hacer 80, pues en haces 40, pero haré los 40. »

El reencuentro con el público de la ciudad, Manolo García lo dedicó a un compañero de aventuras de largo recorrido.

Y seguidamente atacó un tema de la época dorada con Portet, ‘Los ángeles No tienes hélices’.

Cantara material antiguo o nuevo, compuesto con Portet o sin, cada nueva canción que inició arrancó una ovación multitudinaria. La gira de ‘Días intactos’ se ha desarrollado en recintos pequeños, una medida que le ha obligado a hacer cambios en la escenografía, como ayer en el Palau. También le ha permitido actuar en ciudades menores donde, con la crisis, dice que habría sido difícil llenar pabellones. Pero había otras razones.

MANOLO GARCÍA, cantante
«Me gusta más hacer seis noches aquí en Barcelona que un Palacio St. Jordi. Al final la suma de personas es la misma: son 18 o 20.000, alrededor de 20.000 personas. Pero no es lo mismo ir puerta por puerta, a dar la mano a cada uno de ellos ola, buenos días, qué tal? No es lo mismo que: eoooh! «.

El temario del reciente ‘Días intactos’ hizo aparición en la quinta canción. La siguiente fue la décima, ‘Todos amamos desesperadamente’.

Victor Giralt Jonama. Barcelona, ​​10/02/2012

Fuente: B Television – Jose Campillo